Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
1020061102   Moodle com a plataforma educativa del centre
2020-2021   Taller a centre. Secundària en general
  
   20/1/2021 - 24/3/2021 (15 hores) de 15:00h a 17:00h
   INS Ernest Lluch
   c. Diputació, 15 (Barcelona) 
  
Format   Presencial
Organització   Servei Educatiu Eixample
  
  
  
Inscripció   15/11/2020 - 20/01/2021 . Activitat restringida
  
Descripció i   Metodologia:   a demanda va lligada al Pla de formació de centre i/o a altres plans del centre (Pla estratègic, programes d’innovació, altres...)

La demande va lligada a les necessitats detectades del professorat i als aspectes del PEC i de la Programació General Anual.

Repercussió d’anteriors formacions en el centre (Quins temes han deixat més pòsit i per què?

L’actualització de noves estratègies relacionades amb la tecnologia sempre han despertat interès i en aquests moments s’ha convertit en una necessitat.

Estat actual del treball al centre respecte a la temàtica de formació

La nova situació de l’ensenyament híbrid al batxillerat i les classes telemàtiques ha motivat que s’hagi generalitzat l'ús de les TIC i alhora s’hagin generat dubtes.

Característiques del professorat inscrit (cicle, formació prèvia, motivació…)

Hi ha docents que necessiten una introducció al conjunt de recursos i altres que volen aprofundir.
Expectatives de l’ equip directiu i del professorat (què ha portat a demanar-lo?)

En aquests moments l’interès per conèixer eines del moodle que impliquin una interacció amb l’alumnat com per exemple la confecció de qüestionaris.

Objectius que es puguin identificar com a elements de millora i que siguin fàcilment aplicables i comprovables

Els objectius que ens proposem són:
Incorporar metodologies i recursos TIC mitjançant el Moodle.
Conèixer eines que afavoreixin la interacció amb l’alumnat
Afavorir la motivació de l’alumnat per les diferents matèries
Millorar la coordinació docent

Canvis esperats: els resultats que voldríem obtenir en acabar la formació.

Esperem que el professorat que hi participa introdueixi canvis en la gestió de la classe i en les dinàmiques docents o de coordinació.

  
Objectius   a demanda va lligada al Pla de formació de centre i/o a altres plans del centre (Pla estratègic, programes d’innovació, altres...)

La demande va lligada a les necessitats detectades del professorat i als aspectes del PEC i de la Programació General Anual.

Repercussió d’anteriors formacions en el centre (Quins temes han deixat més pòsit i per què?

L’actualització de noves estratègies relacionades amb la tecnologia sempre han despertat interès i en aquests moments s’ha convertit en una necessitat.

Estat actual del treball al centre respecte a la temàtica de formació

La nova situació de l’ensenyament híbrid al batxillerat i les classes telemàtiques ha motivat que s’hagi generalitzat l'ús de les TIC i alhora s’hagin generat dubtes.

Característiques del professorat inscrit (cicle, formació prèvia, motivació…)

Hi ha docents que necessiten una introducció al conjunt de recursos i altres que volen aprofundir.
Expectatives de l’ equip directiu i del professorat (què ha portat a demanar-lo?)

En aquests moments l’interès per conèixer eines del moodle que impliquin una interacció amb l’alumnat com per exemple la confecció de qüestionaris.

Objectius que es puguin identificar com a elements de millora i que siguin fàcilment aplicables i comprovables

Els objectius que ens proposem són:
Incorporar metodologies i recursos TIC mitjançant el Moodle.
Conèixer eines que afavoreixin la interacció amb l’alumnat
Afavorir la motivació de l’alumnat per les diferents matèries
Millorar la coordinació docent

Canvis esperats: els resultats que voldríem obtenir en acabar la formació.

Esperem que el professorat que hi participa introdueixi canvis en la gestió de la classe i en les dinàmiques docents o de coordinació.

  
Continguts   a demanda va lligada al Pla de formació de centre i/o a altres plans del centre (Pla estratègic, programes d’innovació, altres...)

La demande va lligada a les necessitats detectades del professorat i als aspectes del PEC i de la Programació General Anual.

Repercussió d’anteriors formacions en el centre (Quins temes han deixat més pòsit i per què?

L’actualització de noves estratègies relacionades amb la tecnologia sempre han despertat interès i en aquests moments s’ha convertit en una necessitat.

Estat actual del treball al centre respecte a la temàtica de formació

La nova situació de l’ensenyament híbrid al batxillerat i les classes telemàtiques ha motivat que s’hagi generalitzat l'ús de les TIC i alhora s’hagin generat dubtes.

Característiques del professorat inscrit (cicle, formació prèvia, motivació…)

Hi ha docents que necessiten una introducció al conjunt de recursos i altres que volen aprofundir.
Expectatives de l’ equip directiu i del professorat (què ha portat a demanar-lo?)

En aquests moments l’interès per conèixer eines del moodle que impliquin una interacció amb l’alumnat com per exemple la confecció de qüestionaris.

Objectius que es puguin identificar com a elements de millora i que siguin fàcilment aplicables i comprovables

Els objectius que ens proposem són:
Incorporar metodologies i recursos TIC mitjançant el Moodle.
Conèixer eines que afavoreixin la interacció amb l’alumnat
Afavorir la motivació de l’alumnat per les diferents matèries
Millorar la coordinació docent

Canvis esperats: els resultats que voldríem obtenir en acabar la formació.

Esperem que el professorat que hi participa introdueixi canvis en la gestió de la classe i en les dinàmiques docents o de coordinació.

  
Formador/a   Joan Pedroche
  
Avaluació   Presentaci´ço i exposició d'un cas concret
Recopilació d'eines i estretègies d'intervenció amb alumnat
Participació activa
  
Requisits de  certificació   el 80% d'assistència
avaluació positiva de les tasques acordades en relació a l'aprofitament
omplir i enviar el qUestionari de valoració de l'activitat
  
Persones  destinatàries   El professorat del centre
  
E-mail   crp-eixample@xtec.cat
  
  
Calendari  
 Sessió 1   dimecres   20/01/2021   1500   1700 
 Sessió 2   -   -   -   - 
 Sessió 3   -   -   -   - 
 Sessió 4   -   -   -   - 
 Sessió 5   dimecres   24/03/2021   1500   1700 
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent