1020061102 |
Moodle com a plataforma educativa del centre |
2020-2021 |
Taller a centre. Secundària en general |
|
|
|
20/1/2021 - 24/3/2021 (15 hores) de 15:00h a 17:00h |
|
INS Ernest Lluch |
|
c. Diputació, 15 (Barcelona)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Eixample
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
15/11/2020 - 20/01/2021 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
a demanda va lligada al Pla de formació de centre i/o a altres plans del centre (Pla estratègic, programes d’innovació, altres...)
La demande va lligada a les necessitats detectades del professorat i als aspectes del PEC i de la Programació General Anual.
Repercussió d’anteriors formacions en el centre (Quins temes han deixat més pòsit i per què?
L’actualització de noves estratègies relacionades amb la tecnologia sempre han despertat interès i en aquests moments s’ha convertit en una necessitat.
Estat actual del treball al centre respecte a la temàtica de formació
La nova situació de l’ensenyament híbrid al batxillerat i les classes telemàtiques ha motivat que s’hagi generalitzat l'ús de les TIC i alhora s’hagin generat dubtes.
Característiques del professorat inscrit (cicle, formació prèvia, motivació…)
Hi ha docents que necessiten una introducció al conjunt de recursos i altres que volen aprofundir.
Expectatives de l’ equip directiu i del professorat (què ha portat a demanar-lo?)
En aquests moments l’interès per conèixer eines del moodle que impliquin una interacció amb l’alumnat com per exemple la confecció de qüestionaris.
Objectius que es puguin identificar com a elements de millora i que siguin fàcilment aplicables i comprovables
Els objectius que ens proposem són:
Incorporar metodologies i recursos TIC mitjançant el Moodle.
Conèixer eines que afavoreixin la interacció amb l’alumnat
Afavorir la motivació de l’alumnat per les diferents matèries
Millorar la coordinació docent
Canvis esperats: els resultats que voldríem obtenir en acabar la formació.
Esperem que el professorat que hi participa introdueixi canvis en la gestió de la classe i en les dinàmiques docents o de coordinació.
|
| |
Objectius |
a demanda va lligada al Pla de formació de centre i/o a altres plans del centre (Pla estratègic, programes d’innovació, altres...)
La demande va lligada a les necessitats detectades del professorat i als aspectes del PEC i de la Programació General Anual.
Repercussió d’anteriors formacions en el centre (Quins temes han deixat més pòsit i per què?
L’actualització de noves estratègies relacionades amb la tecnologia sempre han despertat interès i en aquests moments s’ha convertit en una necessitat.
Estat actual del treball al centre respecte a la temàtica de formació
La nova situació de l’ensenyament híbrid al batxillerat i les classes telemàtiques ha motivat que s’hagi generalitzat l'ús de les TIC i alhora s’hagin generat dubtes.
Característiques del professorat inscrit (cicle, formació prèvia, motivació…)
Hi ha docents que necessiten una introducció al conjunt de recursos i altres que volen aprofundir.
Expectatives de l’ equip directiu i del professorat (què ha portat a demanar-lo?)
En aquests moments l’interès per conèixer eines del moodle que impliquin una interacció amb l’alumnat com per exemple la confecció de qüestionaris.
Objectius que es puguin identificar com a elements de millora i que siguin fàcilment aplicables i comprovables
Els objectius que ens proposem són:
Incorporar metodologies i recursos TIC mitjançant el Moodle.
Conèixer eines que afavoreixin la interacció amb l’alumnat
Afavorir la motivació de l’alumnat per les diferents matèries
Millorar la coordinació docent
Canvis esperats: els resultats que voldríem obtenir en acabar la formació.
Esperem que el professorat que hi participa introdueixi canvis en la gestió de la classe i en les dinàmiques docents o de coordinació.
|
| |
Continguts |
a demanda va lligada al Pla de formació de centre i/o a altres plans del centre (Pla estratègic, programes d’innovació, altres...)
La demande va lligada a les necessitats detectades del professorat i als aspectes del PEC i de la Programació General Anual.
Repercussió d’anteriors formacions en el centre (Quins temes han deixat més pòsit i per què?
L’actualització de noves estratègies relacionades amb la tecnologia sempre han despertat interès i en aquests moments s’ha convertit en una necessitat.
Estat actual del treball al centre respecte a la temàtica de formació
La nova situació de l’ensenyament híbrid al batxillerat i les classes telemàtiques ha motivat que s’hagi generalitzat l'ús de les TIC i alhora s’hagin generat dubtes.
Característiques del professorat inscrit (cicle, formació prèvia, motivació…)
Hi ha docents que necessiten una introducció al conjunt de recursos i altres que volen aprofundir.
Expectatives de l’ equip directiu i del professorat (què ha portat a demanar-lo?)
En aquests moments l’interès per conèixer eines del moodle que impliquin una interacció amb l’alumnat com per exemple la confecció de qüestionaris.
Objectius que es puguin identificar com a elements de millora i que siguin fàcilment aplicables i comprovables
Els objectius que ens proposem són:
Incorporar metodologies i recursos TIC mitjançant el Moodle.
Conèixer eines que afavoreixin la interacció amb l’alumnat
Afavorir la motivació de l’alumnat per les diferents matèries
Millorar la coordinació docent
Canvis esperats: els resultats que voldríem obtenir en acabar la formació.
Esperem que el professorat que hi participa introdueixi canvis en la gestió de la classe i en les dinàmiques docents o de coordinació.
|
| |
Formador/a |
Joan Pedroche
|
| |
Avaluació |
Presentaci´ço i exposició d'un cas concret
Recopilació d'eines i estretègies d'intervenció amb alumnat
Participació activa
|
| |
Requisits de certificació |
el 80% d'assistència
avaluació positiva de les tasques acordades en relació a l'aprofitament
omplir i enviar el qUestionari de valoració de l'activitat
|
| |
Persones destinatàries |
El professorat del centre
|
| |
E-mail |
crp-eixample@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimecres |
20/01/2021 |
1500 |
1700 |
Sessió 2 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 3 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 4 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 5 |
dimecres |
24/03/2021 |
1500 |
1700 |
|
| |